Politica de livrare

Costul transportului pe teritoriul României, prin curier rapid este gratuit, suportat integral de către mySHOE.ro.

După plasarea comenzii produsele vor fi rezervate în sistem şi trimise pentru verificarea stocului. Imediat ce produsele tale sunt confirmate, ele vor fi pregătite pentru livrare.

Vei primi un email de confirmare imediat ce procesăm comanda plasată de tine.
Orice schimbare legată de comanda ta va fi vizibilă în contul tău de client.

De regulă, livrarea se face a doua zi ridicării coletului de la noi dar, din diverse motive ce ţin de logistică, livrările pot întârzia.

Toate comenzile sunt trimise double boxed.

În momentul primirii coletului te rugăm să verifici aspectul exterior al acestuia în prezenţa curierului şi să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care observi deteriorări grave ale coletului şi suspectezi că produsul poate fi afectat. Dacă agentul nu are un proces verbal de constatare roagă-l să scrie pe AWB starea deteriorată a cutiei sau a produsului. În cazul acesta poţi refuza preluarea coletului şi te rugăm să ne informezi.

Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare, iar produsul nu va putea fi schimbat.

Opţiunea deschidere colet la livrare nu este disponibilă, dar există posibilitatea de retur în termen de 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului. Pentru mai multe informaţii accesează pagina politica de retur.